Listing 1 - 7 of 7 |
Sort by
|
Choose an application
De wereld waarin marketeers werken, verandert steeds sneller. Een Tesla waarschuwt voor een ongeval dat nog moet gebeuren. Amazon levert pakjes met een drone. En intussen krijgen we te horen dat de consument klaar is voor VR, AR en Chatbots. Het voelt alsof marketeers altijd achterop hinken. En dat is ook zo.Er is een enorme kloof tussen de technoverslingerde consument en de naar adem happende marketeer. Om die kloof te overbruggen, kan die niet meer steunen op de oplossingen van gisteren.Dit boek biedt het nieuwe denkkader, aangepast aan die nieuwe realiteit. Het helpt om de broodnodige innovatie centraal te zetten in marketingplannen. Maar 'Marketing voor de mad men van morgen' kijkt ook achterom, naar de innovaties uit het verleden. Leren uit het verleden is immers nodig om vandaag en morgen beter te begrijpen. Zo krijgt innovatieve marketing van morgen de nodige roots om nog krachtigere resultaten neer te zetten.Bron : http://www.managementboek.nl
Reclame ; campagnes. --- algorithms --- Information systems --- Marketing --- Advertising. Public relations --- Mass communications --- Marketingcommunicatie --- Direct marketing --- Reclame --- 369.1 --- reclame --- marketing --- communicatie --- marketing, marktonderzoek, marktanalyse --- digitale, advies, business, communicatie, klantgericht, processen, projecten, samenwerken, talenten, vaardigheden --- PXL-Media & Tourism 2018 --- communicatiemanagement --- marketingcommunicatie --- reclamecommunicatie --- Marketing : communicatiestrategieën --- 658.8 --- Merkbeleid --- Innovatie --- Algoritmen --- Database marketing --- Trendwatching --- Marketingstrategieën --- Algoritme --- Marketingstrategie --- Financiewezen --- Communicatietechnieken --- Marketing information systems --- merken
Choose an application
Social influencers have become extremely popular. Influencer's success is illustrated by overwhelming numbers of followers, likes, tweets and retweets. As a result, more and more brands are interested in influencer marketing. However, it is often hard to decide whether influencer marketing is a valuable tool and whether it benefits your objectives. This publication provices insights into the key characteristics of influencer marketing and helps you decide wheter influencer marketing fits you business strategy.
marketing. --- Marketing --- marketing --- Beïnvloeden --- Mond-tot-mondreclame --- SWOCC --- #SBIB:309H2800 --- Reclame: algemene werken --- Marketingcommunicatie --- Beïnvloeding --- Psychologie van de consument --- Sociale media --- Consumentenpsychologie --- Beïnvloeden
Choose an application
Publicatie 75 Corporate branding and consumers on social media geeft aanbevelingen voor het opzetten van een social media strategie met de corporate brand in gedachten. Gebaseerd op analyses over het social media gedrag van consumenten en bedrijven, wordt antwoord gegeven op de vraag: welke beslissingen dienen bedrijven te nemen bij het opzetten (of heroverwegen) van hun social media activiteiten om het corporate merk optimaal te benutten?ron : http://www.swocc.nl
E-mail. --- Social media ; Consumenten. --- Social media ; Merken. --- merkbetrokkenheid --- Consumer behavior --- Product strategy --- merkentrouw --- consumentengedrag --- sociale media --- Corporate branding --- Bedrijfsmerken --- Marketing --- SWOCC --- #SBIB:309H2800 --- #SBIB:309H2811 --- #SBIB:303H14 --- Reclame: algemene werken --- Reclame: bedrijfseconomische aspecten, productie- en distributiestructuren (bedrijfstak, media, mediaplanning) --- Methoden en technieken van de communicatiewetenschap --- Cybermarketing --- Direct marketing --- Direct mail --- E-mail --- Trends --- Branding --- Interne marketing --- Merkbeleid --- Consumentengedrag --- Sociale media --- Trend --- Financiewezen --- Onlinemarketing
Choose an application
Mag ik mezelf in reclame een Rolls Royce noemen? Wat met fluistersolden? Welke tekens kunnen als merk gedeponeerd worden? Zijn lookalikeverpakkingen toegelaten? Mogen werknemers zelf berichten plaatsen via sociale netwerken over hun bedrijf (“Vind ik leuk”)? Het aanbieden van producten en diensten roept vele juridische vragen op. De verpakking, de merknaam, de reclame en de promotieacties: alles moet wettelijk in orde zijn. Naast de verwijzing naar de relevante wetsartikelen in het in juni 2014 in werking getreden Wetboek van Economisch Recht, wordt de tweede herziene editie van het boek 100 marketingvragen juridisch beantwoord aangevuld met recente praktijkvoorbeelden en rechtspraak. Zo gidst advocaat Tom Heremans u doorheen de vele aspecten van het marketingrecht. De vragen zijn gebaseerd op casussen uit de dagelijkse praktijk van de auteur en geven telkens een concrete oplossing. De vragen zijn geordend volgens de onderstaande thema’s: - correcte informatie en misleidende reclame; - vergelijkende reclame; - prijsverminderingen en solden; - loterijen, kansspelen en wedstrijden; - gezamenlijk aanbod of koppelverkoop; - verkoopmethoden buiten de onderneming (postorder en verkoop aan huis); - verkoop met verlies; - auteursrecht; - merken; - sociale media en privacy; - sancties.
Economic law --- kansspelen --- merkenrecht --- auteursrecht --- marketing --- reclame --- verkoop --- economisch recht --- Belgium --- Marketing --- Wetgeving --- Handelsrecht --- Reclamereglementering --- België --- Vergelijkende reclame --- Loterij --- Postorderverkoop --- Cursus bachelor in het Bedrijfsmanagement --- Marketing en recht --- koppelverkoop --- belgie --- Recht, economisch --- recht --- Economisch recht --- 658.8 --- vente jumelée --- jeux de hasard --- belgique --- E-books --- Decision making --- Case studies --- Law and legislation --- Bachelor in het bedrijfsmanagement --- Sales --- Advertising laws --- Trademarks --- Vente --- Publicité --- Marques de commerce --- Droit --- Consumer protection --- Competition, Unfair --- Data protection --- Copyright --- Consommateurs --- Concurrence déloyale --- Protection de l'information (Informatique) --- Droit d'auteur --- Protection
Choose an application
Op basis van de feedback van honderden leerkrachten is Mikado geactualiseerd: er is meer ruimte voor onderzoekend en ontwerpend leren (natuur en techniek) en meer aandacht voor leren leren. De methode is verrijkt met heel wat digitale nieuwigheden. Ontdek hoe de vernieuwde Mikado je leerlingen motiveert, jou als leerkracht inspireert en ondersteunt! Mikado vertrekt vanuit de leefwereld van de leerlingen en biedt hen tal van kansen om zelf aan de slag te gaan, om zelf te ontdekken. Als leerkracht werk je op basis van doordachte leerlijnen aan alle wo-doelen. Je kiest voor een thematische en/of cursorische aanpak. Het webschema in de handleiding toont je in één oogopslag wat je van een thema mag verwachten. Tal van ideeën voor klasaankleding, tussendoortjes en slotactiviteiten helpen je om je thema te doen leven in de klas. Per activiteit krijg je een handig overzicht van wat je moet voorbereiden, welke materialen je nodig hebt en hoelang een activiteit duurt. Je krijgt door de praktische vormgeving snel zicht op de activiteiten. Voor wie wil worden extra didactische suggesties en vragen aangeboden.
Wereldoriëntatie ; basisonderwijs ; leermiddelen --- 476.11 --- wereldoriëntatie --- 476 --- 476.1 --- Lager onderwijs --- lager onderwijs --- leerboeken --- Wereldoriëntatie; algemeen --- didactiek basisonderwijs - wereldoriëntatie --- Schoolbooks - Didactic material --- Basisonderwijs --- 4e leerjaar lager onderwijs --- Wereldoriëntatie --- Reclame --- Consumptie --- 6e leerjaar lager onderwijs --- Opvoeden tot burgerzin --- Maatschappelijke vorming --- Wereld --- Rechten van het kind --- Wereldoorlog I --- Geschiedenis --- Kunst --- Panamarenko --- Vliegtuigen --- Steden --- Wonen --- Natuur- en milieueducatie --- Kunststoffen --- Uitvindingen --- 20e eeuw --- Water --- Speelgoed --- België --- Natuur --- Vlaanderen --- wereldoriëntatie --- Wereldoriëntatie; algemeen --- didactiek basisonderwijs - wereldoriëntatie --- Flora en fauna --- Grafische sector --- Fauna --- Flora --- Geneeskunde --- Techniek (wetenschap) --- Atlas --- Museum --- Emigratie --- Vliegtuig --- Afrika --- Azië --- Nederland --- China --- Autisme --- Cultuur --- Kind --- Samenleving --- Technologie --- Wetenschap --- Historische kritiek --- Vietnam --- Zuid-Afrika --- Kust --- Maatschappij --- Voorlichting --- Literatuur --- Kunststof --- Uitvinding --- Industrie --- Stad --- Kinderrechten --- Wereldoriëntatie ; basisonderwijs ; leermiddelen --- Wereldoriëntatie
Choose an application
Op basis van de feedback van honderden leerkrachten is Mikado geactualiseerd: er is meer ruimte voor onderzoekend en ontwerpend leren (natuur en techniek) en meer aandacht voor leren leren. De methode is verrijkt met heel wat digitale nieuwigheden. Ontdek hoe de vernieuwde Mikado je leerlingen motiveert, jou als leerkracht inspireert en ondersteunt! Mikado vertrekt vanuit de leefwereld van de leerlingen en biedt hen tal van kansen om zelf aan de slag te gaan, om zelf te ontdekken. Als leerkracht werk je op basis van doordachte leerlijnen aan alle wo-doelen. Je kiest voor een thematische en/of cursorische aanpak. Het webschema in de handleiding toont je in één oogopslag wat je van een thema mag verwachten. Tal van ideeën voor klasaankleding, tussendoortjes en slotactiviteiten helpen je om je thema te doen leven in de klas. Per activiteit krijg je een handig overzicht van wat je moet voorbereiden, welke materialen je nodig hebt en hoelang een activiteit duurt. Je krijgt door de praktische vormgeving snel zicht op de activiteiten. Voor wie wil worden extra didactische suggesties en vragen aangeboden.
wereldoriëntatie --- lager onderwijs --- leerboeken --- Wereldoriëntatie --- Lager onderwijs --- 476.1 --- verkeer --- didactiek basisonderwijs - wereldoriëntatie --- Schoolbooks - Didactic material --- 476.11 --- 476 --- Wereldoriëntatie ; basisonderwijs --- Wereldoriëntatie; algemeen --- wereloriëntatie --- Didactics of geography --- Didactics of social education --- Didactics of primary education --- Wereldoriëntatie ; basisonderwijs ; leermiddelen --- WO (wereldoriëntatie) --- PXL-Education 2018 --- basisonderwijs --- Basisonderwijs --- 3e leerjaar lager onderwijs --- Zintuigen --- Steden en gemeenten --- Plattegronden --- Oriëntatie --- 4e leerjaar lager onderwijs --- 5e leerjaar lager onderwijs --- 6e leerjaar lager onderwijs --- Speelgoed --- Bruggen --- Steden --- Wonen --- Natuur- en milieueducatie --- Atlassen --- België --- Geschiedenis --- Natuur --- Vlaanderen --- Water --- Reclame --- Consumptie --- Bossen --- Woningen --- Bouwen --- Gebouwen --- Dieren --- Dierenzorg --- Verkeersveiligheid --- Jeans --- Wegbermen --- Architectuur --- Archeologie --- Kunst --- Panamarenko --- Vliegtuigen --- Opvoeden tot burgerzin --- Maatschappelijke vorming --- Wereld --- Rechten van het kind --- Kunststoffen --- Uitvindingen --- 20e eeuw --- Wereldoorlog I --- Provincies --- West-Vlaanderen --- Kaarten --- Oost-Vlaanderen --- Antwerpen --- Vlaams-Brabant --- Limburg --- Gewesten --- Toerisme --- Reizen --- Land- en volkenkunde --- EU --- Europa --- Talen --- Klimaat --- Plantengroei --- Landen --- Wereldkaarten --- Werelddelen --- Zonnestelsel --- Planeten --- Wereldoriëntatie ; basisonderwijs --- Wereldoriëntatie --- wereldoriëntatie --- didactiek basisonderwijs - wereldoriëntatie --- Wereldoriëntatie; algemeen --- wereloriëntatie --- Limburg (België) --- Plattegrond --- Provincie --- Kaart (geografie) --- Dialect --- Limburg (Belgische provincie) --- Gewest --- Emigratie --- Ziekte --- Vliegen (werkwoord) --- Europese Unie --- Taal --- Crisis --- Cultuur --- Land --- Wereldkaart --- Werelddeel --- Planeet --- Dier --- Beeldhouwkunst --- Geluid --- Naamgeving --- Vervoer --- Sociologie --- Verzorging --- Erfelijkheidsleer --- Stadssamenleving --- Verpleegkunde --- Beroep --- Bos --- Woning --- Gebouw --- Zintuig --- Flora en fauna --- Grafische sector --- Fauna --- Flora --- Geneeskunde --- Techniek (wetenschap) --- Atlas --- Museum --- Wegberm --- Brug (bouwwerk) --- Archief --- Digitalisering --- Godsdienst --- Vliegtuig --- Afrika --- Azië --- Nederland --- China --- Autisme --- Kind --- Samenleving --- Technologie --- Wetenschap --- Historische kritiek --- Vietnam --- Zuid-Afrika --- Kust --- Maatschappij --- Voorlichting --- Literatuur --- Kunststof --- Uitvinding --- Industrie --- Stad --- Kinderrechten --- Antwerpen (provincie) --- Reizen (werkwoord) --- Wereldoriëntatie ; basisonderwijs ; leermiddelen
Choose an application
Wereldoriëntatie ; basisonderwijs ; leermiddelen --- Wereldoriëntatie ; basisonderwijs; leermiddelen --- wereldoriëntatie --- lager onderwijs --- leerboeken --- Wereldoriëntatie --- 476.11 --- 476 --- 476.1 --- schoolboeken --- Lager onderwijs --- Wereldoriëntatie ; basisonderwijs ; algemeen --- didactiek basisonderwijs - wereldoriëntatie --- Schoolbooks - Didactic material --- Contains audio-visual material --- Music sound recording --- #BSCH: vak: WO - wereldoriëntatie --- Basisonderwijs --- 4e leerjaar lager onderwijs --- Kaarten --- Scheepvaart --- Luchtvaart --- Ruimtevaart --- België --- Waterlopen --- Rivieren --- Hulpverlening --- Druk --- Feesten --- Multiculturele samenleving --- Diversiteit --- Communicatiemiddelen --- Communicatie --- Vogels --- Kleding --- Productie --- Zomer --- Weer --- Toerisme --- Kalenders --- Landschappen --- Polders --- Weiden --- Heuvelland --- Gebergten --- Demografie --- Bevolking --- Steden --- Provincies --- Bossen --- Kansarmoede --- Bedelen --- Andere culturen --- Kansarme kinderen --- Katoen --- Kinderarbeid --- Klaslokalen --- Vluchtelingenkampen --- Vluchtelingenkinderen --- Mondigheid --- Zwijgen --- Stappenplannen --- Probleemoplossend denken --- Aanslagen --- New York (stad) --- Vliegtuigen --- Torens --- Terrorisme --- Geschiedenis --- Hannibal --- Olifanten --- Strijdwagens --- Maanlandingen --- Astronauten --- Armstrong, Neil --- Napoleon I Bonaparte (keizer van Frankrijk) --- Napoleontische Oorlogen --- Hiroshima --- Atoombommen --- Wereldoorlog II --- Kerstmis --- Schilderkunst --- Christus --- Maria (moeder van Jezus) --- Kerststallen --- Detailhandel --- Winkels --- Sluitingen --- Treinen --- Machinisten --- Intercom --- Leraren hoger onderwijs --- Hoorcolleges --- Studenten --- Doceren --- Laptops --- Smartphones --- Facebook --- Chatten --- E-mail --- Supporters --- Radio --- Voetbal --- Tekeningen --- Zwart --- Wit --- Flamingo's --- Watervogels --- Dieren --- Uilen --- Zwemvliezen --- Fazanten --- Slechtvalken --- Roofvogels --- Eenden --- Spechten --- Groenlingen --- Kluten --- Struisvogels --- Meerkoeten --- Grutto's --- Buizerds --- Draaihals --- Tjiftjaffen --- Aalscholvers --- Kauwen --- Distelvinken --- Sperwers --- Zwaluwen --- Eksters --- Huismussen --- Merels --- Roodborstjes --- Spreeuwen --- Eieren --- Pauwen --- Zwanen --- Nesten --- Kuikens --- Kieviten --- Zwembaden --- Zwembanden --- Schepen --- Containervervoer --- Ankers --- Watervallen --- Duikboten --- IJs --- Jeans --- Kraken --- Verkeersborden --- Constructies --- Bruggen --- Kranen --- Karton --- Kermis --- Emoticons --- Fileproblemen --- Verkeersinformatie --- Wegen --- Files --- Autorijden --- Sporen --- Vingerafdrukken --- Forensisch onderzoek --- Diefstal --- Protest --- Milieu --- Milieuactivisten --- Stoer --- Voetbalvandalisme --- Godsdienst --- Nonnen --- Woonwagenbewoners --- Dansen --- Gebeden --- Bootvluchtelingen --- Thuislozen --- Teams --- Voetbalspelers --- Koeien --- Krekels --- Voedingsgewoonten --- Uiterlijk --- Bier --- Thailand --- Azië --- Nek --- Religieuze feesten --- Gewoonten --- Kusten --- Pretparken --- Bewegingsdriehoek --- Bewegingsopvoeding --- Landelijk --- Industrie --- Velden --- Boerderijen --- Landbouw --- Kastelen --- Varen --- Koeltorens --- Wandelsport --- Vlakte --- Natuurreservaten --- Stadsparken --- Wolkenkrabbers --- Grootstad --- Bijen --- Boterbloemen --- Duiven --- Ganzen --- Heide --- Madeliefjes --- Mieren --- Ooievaars --- Reigers --- Riet --- Vliegen (insecten) --- Fauna en flora --- Wormen --- Haaien --- Chimpansees --- Vissen --- Gorilla's --- Schildpadden --- Kikkers --- Vleermuizen --- Hazen --- Hazelwormen --- Honden --- Kameleons --- Watersalamanders --- Kwallen --- Kruisspinnen --- Lieveheersbeestjes --- Hagedissen --- Slakken --- Okapi's --- Krokodillen --- Libellen --- Snoeken --- Vlaamse gaaien --- Vossen --- Wespen --- Zalmen --- Zeeleeuwen --- Zilvermeeuwen --- Planten --- Flora --- Aardappelen --- Appelbomen --- Beuken (bomen) --- Brandnetels --- Dennen --- Mossen --- Jeneverbes --- Klimop --- Narcissen --- Sparren --- Suikerbieten --- Tomaten --- Tulpen --- Varens --- Vlier --- Wereldoriëntatie; algemeen --- Wereldoriëntatie ; basisonderwijs; leermiddelen --- wereldoriëntatie --- Wereldoriëntatie --- Wereldoriëntatie ; basisonderwijs ; algemeen --- #BSCH: vak: WO - wereldoriëntatie --- didactiek basisonderwijs - wereldoriëntatie --- Kauwen (vogel) --- Feest --- Muziek --- Inclusie --- Maatwerk --- Kaart (geografie) --- Communicatiemiddel --- Maanlanding --- Astronaut --- Napoleon Bonaparte --- Geneeskunde --- Techniek (wetenschap) --- Atlas --- Museum --- Atoombom --- Jezus Christus --- Maria (Moeder van Jezus) --- Kerststal --- Tekenkunst --- Winkel --- Slot (sluiting) --- Trein --- Machinist --- Leraar hoger onderwijs --- Hoorcollege --- Student --- Laptop --- Smartphone --- Supporter --- Voetbal (sport) --- Waterloop --- Rivier --- Vogel --- Tekening --- Zwart (kleur) --- Flamingo --- Watervogel --- Dier --- Beeldhouwkunst --- Geluid --- Naamgeving --- Vervoer --- Sociologie --- Verzorging --- Erfelijkheidsleer --- Stadssamenleving --- Verpleegkunde --- Beroep --- Uil (vogel) --- Zwemvlies --- Fazant --- Slechtvalk --- Roofvogel --- Eend --- Specht --- Groenling --- Kluut --- Struisvogel --- Meerkoet --- Grutto --- Buizerd --- Tjiftjaf --- Aalscholver --- Kauw (vogel) --- Putter --- Sperwer --- Zwaluw --- Ekster --- Huismus --- Merel --- Roodborstje --- Spreeuw --- Ei --- Pauw --- Zwaan --- Nest (dier) --- Kuiken --- Kieviet --- Zwembad --- Zwemband --- Schip (transportmoddem) --- Anker --- Waterval --- Duikboot --- Landschap --- Polder --- Weide --- Gebergte --- Ijs --- Breken --- Verkeersbord --- Constructie --- Brug (bouwwerk) --- Kraan (machine) --- Bouwen --- Emoticon --- File --- Weg --- Spoor --- Vingerafdruk --- Milieuactivist --- Hooliganisme --- Non --- Woonwagenbewoner --- Gebed --- Kleuter --- Filosofie --- Psychologie --- Man --- Cultuur --- Volwassene --- Bootvluchteling --- Dak- en thuisloosheid --- Team --- Voetballer --- Stad --- Provincie --- Bos --- Koe --- Krekel --- Voedingsgewoonte --- Nek (anatomie) --- Nederland --- Vietnam --- Zuid-Afrika --- Kust --- Literatuur --- Culturele diversiteit --- Religieus feest --- Gewoonte --- Pretpark --- Fauna --- Veld --- Platteland --- Boerderij --- Voorlichting --- Reclame --- Spionage --- Tuinbouw --- Onderwijs --- Communicatietheorie --- Kasteel --- Varen (werkwoord) --- Koeltoren --- Wandelen --- Natuurreservaat --- Park --- Wolkenkrabber --- Bij --- Boterbloem --- Duif --- Gans --- Madeliefje --- Mier --- Ooievaar --- Reiger --- Vlieg (insect) --- Flora en fauna --- Worm --- Haai --- Chimpansee --- Gorilla --- Schildpad --- Kikker --- Vleermuis --- Haas --- Hond --- Kameleon --- Watersalamander --- Training --- Kwal --- Kruisspin --- Lieveheersbeestje --- Hagedis --- Slak --- Okapi --- Krokodil --- Snoek --- Vlaamse gaai --- Vos --- Wesp --- Zalm --- Zeeleeuw --- Zilvermeeuw --- Plant --- Aardappel --- Appelboom --- Beuk (boom) --- Brandnetel --- Den --- MOS --- Narcis --- Spar --- Suikerbiet --- Tomaat --- Tulp --- Varens (plant) --- Ecologie --- Fotografie --- Motief --- Nomenclatuur --- Kansarmoede, Kind --- Klaslokaal --- Vluchtelingenkamp --- Vluchtelingenkind --- Stappenplan --- Aanslag --- Vliegtuig --- Toren --- Olifant --- Strijdwagen --- Kalender --- Mos --- Vlier (fauna) --- Ijs (natuur) --- Weg (verkeer) --- Schip (transportmiddel) --- Wereldoriëntatie ; basisonderwijs ; leermiddelen --- Libelle --- Bij (insect)
Listing 1 - 7 of 7 |
Sort by
|